function verplaats_programmaentree_metabox() { // Verplaats de metabox naar de 'normal' context met hoge prioriteit remove_meta_box('jet-cpt-programmaentree', 'page', 'normal'); // Pas 'page' aan naar jouw post type indien nodig add_meta_box( 'jet-cpt-programmaentree', 'ProgrammaEntree', 'jet_cpt_programmaentree_callback', // Deze functie moet je mogelijk aanpassen naar de juiste callback 'page', // Pas dit aan naar jouw post type 'normal', 'high' ); } add_action('do_meta_boxes', 'verplaats_programmaentree_metabox');

Dit bericht is ook beschikbaar in: Engels

In de achttiende eeuw hing hing een zweem van de goûts-réunis, een utopische mix van nationale stijlen in de lucht, terwijl op aarde de nieuwste muziek dankzij uitgaves kriskras heel Europa bereisde. Zo inspireerden Vivaldi’s gloednieuwe, innovatieve concerten Bach tot bewerkingen en eigen bijdrages aan het genre.

Bachs concert ‘in de Italiaanse smaak’ volgt het model van drie delen, snel-langzaam-snel, imiteert de voortdurende afwisseling tussen tuttidelen en solo’s, en zet in het openingsdeel ritornelli in (een soort refrein om de vaart erin te houden). Het slotdeel krijgt een typische rondovorm. De hard-zachteffecten, die toendertijd alleen een klavecimbel met twee manualen kan uitvoeren, wordt op accordeon uitgewerkt met registers en dynamiek.

Parsa Zandi

[ 2024 ]

Genre:

|

Uitvoering:

Sohui Jeong

[ 2024 ]

Genre:

|

Uitvoering:

Adrienne Schoenfield

[ 2024 ]

Genre:

|

Uitvoering:

Leuk dat je een abo neemt op de nieuwsbrief